مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-21اقتصادي

64 طرح بخش کشاورزی خوزستان در هفته دولت افتتاح می شوند


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گفت: به مناسبت هفته دولت 64 پروژه بخش کشاورزی با اعتبار 343 میلیارد تومان در استان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رحم کریمی ظهر امروز دوشنبه در گفت وگویی رسانه ای افزود: در همین راستا 33 پروژه عمرانی با اعتبار 182 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی است.

وی ادامه: پروژه های مذکور در زمینه تجهیز، نوسازی و زهکشی اراضی، بهسازی کانال های آب کشاورزی، انتقال آب با لوله، بسته بندی سبزی و صیفی جات، خوراک آماده آبزیان، دام و طیور، بسته بندی عسل، گلخانه و شهرک های کشاورزی، توسعه و نوسازی باغات، پرواربندی گوسفند و گوساله، مرغداری گوشتی و مرغ تخم گذار، گاو شیری و گوسفند مولد هستند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی اضافه کرد: 31 طرح سرمایه گذاری از محل تبصره 18 در این هفته افتتاح یا به بهره برداری می رسد که اعتبار این طرح ها 161 میلیارد تومان است.

کریمی تصریح کرد: این تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی با تلفیق با منابع داخلی بانک و اعتبارات تبصره 18 ملی در سال 1400 پرداخت شده که در سال 1401 به اجرا درآمده و در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح ها برای یک هزار و 419 نفر اشتغالزایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

64 طرح بخش کشاورزی خوزستان در هفته دولت افتتاح می شوند

64 طرح بخش کشاورزی خوزستان در هفته دولت افتتاح می شوند