مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-02ورزشي

خلاء ورزش ایران در 40 سال گذشته/ تلاش برای گرفتن یک حکم تاثیرگذار


سرپرست وزارت ورزش و جوانان از وجود یک خلاء بزرگ در ورزش کشور طی چهل سال گذشته خبر داد و گفت: یکی از برنامه های ما و شورای عالی ورزش این است که بتوانیم سیاست گذاری خوبی برای ورزش داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیومرث هاشمی که روز سه شنبه از سوی رییس جمهور به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان انتخاب و معرفی شد، صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیات دولت حضور یافت.

سرپرست وزارت ورزش پس از این نشست در جمع خبرنگاران به مهمترین اهداف و برنامه هایش برای ورزش کشور اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین کارهای ما براساس قانون اهداف و وظایف وزارت ورزش، مشخص کردن سیاست های توسعه تربیت بدنی و ورزش براساس طرح آمایش سرزمین است.

رییس سابق کمیته ملی المپیک که از مدیران قدیمی حوزه ورزش به شمار می رود ادامه داد: متاسفانه در چهل و اندی سال بعد از انقلاب این سیاست را در ورزش کشور نداشته ایم تا تکلیف خودمان و دستگاه هایی که در حوزه ورزش فعالیت می کنند را مشخص کنیم.

کیومرث هاشمی با بیان این که 8 دستگاه و وزارتخانه در کشور هستند که فعالیت ورزشی دارند گفت: به خاطر خلاء موجود این سالها نتوانسته ایم با این دستگاه ها هماهنگی و همکاری خوبی برای رشد و توسعه ورزش داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاء ورزش ایران در 40 سال گذشته/ تلاش برای گرفتن یک حکم تاثیرگذار

خلاء ورزش ایران در 40 سال گذشته/ تلاش برای گرفتن یک حکم تاثیرگذار