مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 19:352023-08-03اقتصادي

رتبه برتر استان اردبیل در زمینه سرمایه اجتماعی


استاندار اردبیل با بیان اینکه یکی از مهم ترین رکن پیشرفت یک جامعه، داشتن اندیشه مثبت بوده و روحیه خیرخواهی و نیکوکاری نیز از همین اندیشه بزرگ و مثبت نشأت می گیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در آیین افتتاح درمانگاه شبانه روزی خیریه فروغ اهدایی اظهار کرد: یکی از مهم ترین و اساسی ترین رکن پیشرفت یک جامعه، داشتن فکر و اندیشه مثبت است و روحیه خیرخواهی و نیکوکاری نیز از همین اندیشه بزرگ و مثبت نشأت می گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای رشد و پیشرفت استان اردبیل، افزود: اگرچه وضعیت اقتصادی و زیرساختی در شأن استان اردبیل نبوده و کمبودهایی وجود دارد که البته جهت ارتقای این وضعیت در استان، کارهای مهمی انجام شده، ولی در زمینه سرمایه اجتماعی دارای آمار و وضعیت خوبی هستیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: استان اردبیل در زمینه سرمایه اجتماعی جزو 10 استان برتر کشور است و در این موفقیت، نقش افراد خیّر و نیکوکار بسیار بااهمیت بوده و همواره قدردان این عزیزان و خیرین نیک اندیش هستیم.

عاملی با تجلیل از اقدام ارزشمند خانواده بیوک آقازاده، تصریح کرد: در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که به نوعی ایام احسان و نیکوکاری است، این اقدام ارزشمند ماندگار بوده و نام ایشان به نیکی یاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه برتر استان اردبیل در زمینه سرمایه اجتماعی

رتبه برتر استان اردبیل در زمینه سرمایه اجتماعی