مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 18:402023-08-03اقتصادي

ساخت 22 هزار واحد مسکن نهضت ملی در مرحله تایید نهایی در مازندران


سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه حدود 22 هزار مسکن نهضت ملی در استان در مرحله تایید نهایی و معرفی به بانک برای افتتاح حساب جهت دریافت تسهیلات قرار دارند، - ایسنا/مازندران سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه حدود 22 هزار مسکن نهضت ملی در استان در مرحله تایید نهایی و معرفی به بانک برای افتتاح حساب جهت دریافت تسهیلات قرار دارند، گفت: از مجموع چهار میلیون واحد مسکن تعهد دولت برای دوره چهارساله، سهم مازندران در طرح نهضت ملی مسکن بیش از 155 هزار واحد مسکونی است.

احمد توکلی در گفت وگویی با ابراز رضایت از عملکرد خوب بانک مسکن استان مازندران در این بخش اظهار کرد: موفقیت در انجام و اجرای این طرح ملی نتیجه تلاش و همراهی نهادها و ارگان های مرتبط از جمله بانک است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران زمین مورد نیاز مازندران برای طرح نهضت ملی مسکن را 1540 هکتار اعلام کرد و افزود: تاکنون 132 هکتار زمین در شهرستان های استان تامین شد و مابقی نیز در حال شناسایی است.

این مسئول با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مازندران چهار شهرک مسکونی نیز در حال تصویب است، افزود: با توجه به وسعت حدود 630 هکتاری این شهرک ها اخذ این مصوبه می تواند کمک زیادی به شتاب اجرایی این طرح ملی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 22 هزار واحد مسکن نهضت ملی در مرحله تایید نهایی در مازندران

ساخت 22 هزار واحد مسکن نهضت ملی در مرحله تایید نهایی در مازندران