مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 13:402023-07-28سياسي

امربه معروف و نهی ازمنکر کار فرهنگی سازنده با هدف اصلاح جامعه است


امام جمعه قم با بیان اینکه امام حسین(ع) یکی از اهداف قیام خود را در کربلا امر به معروف و نهی از منکر بیان فرمودند، گفت: امربه معروف و نهی ازمنکر در ذات خود یک کار فرهنگی ارزشمند و سازنده در جهت ترویج خوبی ها و مقاومت در برابر بدی ها با هدف اصلاح در جامعه است.

- ایسنا/قم امام جمعه قم با بیان اینکه امام حسین(ع) یکی از اهداف قیام خود را در کربلا امر به معروف و نهی از منکر بیان فرمودند، گفت: امربه معروف و نهی ازمنکر در ذات خود یک کار فرهنگی ارزشمند و سازنده در جهت ترویج خوبی ها و مقاومت در برابر بدی ها با هدف اصلاح در جامعه است.

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه 6 مردادماه که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، عنوان کرد: بنی امیه و غاصبین حق اهل بیت(ع) بعد از آن ظلم بزرگی که داشتند یکی از کارهای ناجوانمردانه ای که انجام دادند تبلیغات وسیعی بود که شایع کرده بودند امیر المومنین علی بن ابیطالب(ع) و اهل بیت(ع) غیر مقید به دین هستند و نماز نمی خوانند.

امام جمعه قم ادامه داد: زمانی که حضرت علی(ع) در محراب به شهادت رسیدند عده ای از همین جاهلان می گفتند مگر علی نماز می خواند، بنابراین نقش تبلیغات دشمن در افراد بی خبر تا چه اندازه موثر واقع می شود که با وجهه و آبروی شخصیتی همچون امیر المومنین(ع) بازی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امربه معروف و نهی ازمنکر کار فرهنگی سازنده با هدف اصلاح جامعه است

امربه معروف و نهی ازمنکر کار فرهنگی سازنده با هدف اصلاح جامعه است