مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 23:352023-08-08ورزشي

خبرنگاران با قلم زدن خالصانه از گزند شیطان در امان خواهند بود


خبرنگاران با قلم زدن خالصانه در راه کسب رضایت خداوند و خدمت صحیح به جامعه از گزند و آفت های شیطانی در امان خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مسعود بهرام پور شامگاه سه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان دزفول که توسط اداره ورزش و جوانان دزفول در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: رسالتی که بر عهده خبرنگار است بسیار خطیر، سنگین و مسئولانه است.

وی با بیان اینکه همه ما در برابر آنچه انجام می دهیم باید پاسخگو باشیم، افزود: این حس که انسان باید پاسخگو باشد انسان را مقید به تلاش، صبر و حرکت در مسیر مفید بودن و موفقیت می کند، بنابراین رسالت خبرنگاران این است که همواره بپرسند و تلاش کنند تا آنچه باید رخ دهد به خوبی به سرانجام مقصود برسد.

امام جمعه دزفول با اشاره به ظرفیت ارزشمند دزفول در برخورداری از جوانان خوشفکر، خوشنام، آگاه و پرتلاش در حوزه های مختلف، تصریح کرد: مجموعه خبرنگاران مجموعه ای است که با استفاده از اهرم هایی که خداوند به آنها عطا کرده است می توانند اثرهای مثبت و ماندگار بسیار خوبی را در جامعه ایجاد کنند که این مسئولیت ارزشمندی است.

حجت الاسلام بهرام پور یادآور شد: هر کار خوبی توسط شیطان می تواند دچار آفت شود اما اگر فرد در مسیر کاری خود بتواند مخلصانه برای خدا و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران با قلم زدن خالصانه از گزند شیطان در امان خواهند بود

خبرنگاران با قلم زدن خالصانه از گزند شیطان در امان خواهند بود