مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 22:152023-08-05حوادث

شکارچی متخلف حرفه ای در شهرستان نمین دستگیر شد


رییس نمایندگی حفاظت محیط زیست نمین گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان شکارچی متخلف حرفه ای و غیربومی صید پرندگان شکاری را دستگیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان اردبیل، اکبر قنبری اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر صید غیرمجاز پرندگان شکاری کمیاب در مناطق نمین ماموران یگان حفاظت محیط زیست شکارچی متخلف حرفه ای و غیربومی را که اقدام به شکار و زنده گیری پرندگان شکاری و حمایت شده کرده بود، دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف و ضبط اداوات شکار بیان کرد: از این شکارچی غیرمجاز و متخلف یک بهله پرنده شکاری کمیاب و نادر شاهین، یک دستگاه موتور سیکلت، یک دستگاه دوربین چشمی، چهار بال کبوتر جهت استفاده به عنوان طعمه و سایر ادوات صید پرندگان شکاری کشف و ضبط شد.

رییس نمایندگی حفاظت محیط زیست نمین بیان کرد: این شکارچی متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شد.

وی با بیان اینکه در این فصل برخی از متخلفان زنده گیری پرندگان شکاری در زیستگاه های منطقه حضور می یابند، اضافه کرد: ماموران محیط زیست با هرگونه صید و شکار غیرمجاز برخورد قانونی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچی متخلف حرفه ای در شهرستان نمین دستگیر شد

شکارچی متخلف حرفه ای در شهرستان نمین دستگیر شد