مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 09:552023-07-23اقتصادي

دولت باید از بازار تجهیزات پزشکی حمایت کند


معاون فنی اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو، بر حمایت دولت از بازار تجهیزات پزشکی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکاملاً بر همگان آشکار شد به طوری که ما هیچ مشکلی از نظر تجهیزات و اقلام پزشکی نداشتیم و این حاصل تلاش های جهادی و صداقت تولیدکنندگان ما بود.

معاون فنی اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو اظهار کرد: ما در حوزه تجهیزات پزشکی طرح برچسب اصالت و شناسه گذاری را انجام می دهیم تا رصد کاملی از تجهیزات پزشکی را داشته باشیم از طرفی، مصرف کننده هم باید به قوانین و بخشنامه ها و آیین نامه ها در حوزه قاچاق توجه کند و کالای مورد نیاز خود را از شبکه توزیع قانونی تأمین کند.

عامری با بیان اینکه 20 درصد از پروسه تجهیزات پزشکی توسط سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت پیگیری می شود، گفت: سایر ارگان ها و نهادها هم باید همکاری کنند تا سود مبارزه با قاچاق کالا مستقیماً به جیب تولید کننده برود.

وی، گردش مالی بازار تجهیزات پزشکی کشور را 2،5 میلیارد دلار در سال اعلام کرد و افزود: ما اخیراً بخشنامه رشد تولید را ابلاغ کردیم که 20 بند دارد و قدم های استواری در راستای تسهیلگری برای تولیدکنندگان است.

معاون فنی اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو، صادرات تجهیزات پزشکی و محصولات سلامت را به معنای صادرات قدرت یک کشور دانست و تصریح کرد: اگرچه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت باید از بازار تجهیزات پزشکی حمایت کند

دولت باید از بازار تجهیزات پزشکی حمایت کند