مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-22اقتصادي

افتتاح 11 طرح عمرانی شهرداری اسالم در هفته دولت/ اسالم شهر بدون زباله


در هفته دولت سال جاری 11 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 97 میلیارد و 256 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/گیلان شهردار اسالم گفت: در هفته دولت سال جاری 11 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 97 میلیارد و 256 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

سیف الله صداقت دوست امروز در نشست با اصحاب رسانه شهرستان تالش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: با توجه به شروع هفته دولت، قطعا لازمه دیده شدن تلاش های مدیران جهادی قلم و دریچه دوربین های رسانه های انقلابی است که می بایست در دولت انقلابی خبرنگاران در کنار مطالبه گری سازنده از مسئولین ثمره انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنند.

وی به جایگاه مهم خبرنگاران در امر مطالبه گری از مدیران تاکید کرد و گفت: جامعه خبرنگاری می بایست در امر اجرایی مسئولین را در خدمت رسانی با کیفیت یاری کنند.

شهردار اسالم افزود: در هفته دولت سال جاری 11 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 97 میلیارد و 256 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

صداقت دوست در خصوص بهره برداری از پروژه های هفته دولت گفت: این پروژه ها در حوزه های آسفالت معابر سطح شهر اسالم، ساخت محل های اقامتی و آلاچیق در طرح های ساحلی و تکمیل زیباسازی شهری اسالم می باشد که در راستای رفاه و آسایش شهرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 11 طرح عمرانی شهرداری اسالم در هفته دولت/ اسالم شهر بدون زباله

افتتاح 11 طرح عمرانی شهرداری اسالم در هفته دولت/ اسالم شهر بدون زباله