مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-08اجتماعي

نام نویسی 19 هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی در گیلان


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان از ثبت نام بیش از 144 هزار دانش آموز برای سال تحصیلی جدید در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 19 هزار دانش آموز مربوط به پایه اول ابتدایی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، زینب کریمی گفت: از ابتدای خرداد تا کنون، از 198 هزار دانش آموز ابتدایی در گیلان 144 هزار دانش آموز معادل 72 درصد برای سال تحصیلی 1403-1402 ثبت نام کرده اند که 19 هزار نفر آن ها برای تحصیل در پایه اول نام نویسی کرده اند.

وی با تاکید بر ثبت نام مطلوب و عدالت محور افزود: مدیران مدارس و حوزه ستادی باید برای تسهیل نام نویسی دانش آموزان مناطق سخت گذر و رفع اختلال در احراز هویت و کدپستی متقاضیان تمهیدات لازم را داشته باشند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان با اشاره به سنجش سلامت 99 و 5 دهم درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان در استان، گفت: بیش از 4 هزار نفر به مراحل تکمیلی سنجش تحصیلی و ثبت نام نهایی هدایت شدند.

کریمی رعایت قانون برای ثبت نام دانش آموزان را ضروری دانست و افزود: دانش آموزان بر اساس محدوده جغرافیایی در مدارس دولتی و هیأت امنایی ثبت نام می شوند و مدیران حوزه ستادی هیچ دخل و تصرفی در ثبت نام دانش آموزان به ویژه در مقطع ابتدایی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی 19 هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی در گیلان

نام نویسی 19 هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی در گیلان