مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-11اجتماعي

تجهیز پایگاه امدادی-درمانی هلال احمر در 65 روز


درمانی هلال احمر با اعتبار بالغ بر 14 میلیارد تومان در مدت 65 روز با توجه به دمای بالای 50 درجه در مهران تجهیز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، استان ایلام در سالهای اخیر به واسطه همایش بزرگ اربعین، استانی شناخته شده در کشور است، مردم این دیار اکنون با مدال افتخار پایتخت خادمین سیدالشهدا همچون نگینی سبز در کشور می درخشند.

مرز مهران به عنوان اصلی ترین، مهمترین و نزدیکترین گذرگاه زمینی به عتبات عالیات است و در ایام اربعین بیش از 60 درصد زائران از این مرز تردد می کنند.

  همایش بزرگ اربعین علاوه ایجاد توفیق خادمی مردم فرصتی برای ارگان ها و دستگاه های دولتی است تا بتوانند توانایی های خود را در ارائه خدمات به زائران سنجیده و همچنین در راستای پاک کردن عنوان محرمیت از چهره استان ایلام قدم بردارند.

یکی از عمده ترین مشکلات مرز مهران در سالهای قبل در ایام اربعین کمبود امکانات امدادی بود، اما امروزه به مدد خداوند و تلاش مسئولان جمعیت هلال احمر این کمبود ها رفع شده و امیدواریم همایش اربعین امسال در این رابطه با کمترین مشکل سپری شود.

گرمازدگی و نبود امکانات در مرز  یکی از همشهریان ایلامی در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: در سالهای گذشته با توجه به حجم عظیم زوار و گرمای هوا در مرز مهران در روزهای منتهی به اربعین حسینی مشکلات فراوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز پایگاه امدادی-درمانی هلال احمر در 65 روز

تجهیز پایگاه امدادی-درمانی هلال احمر در 65 روز