مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 17:452023-07-29اقتصادي

پیگیری خرید اتوبوس و میدل باس برای اهواز با اوراق مشارکت


رییس شورای شهر اهواز از دریافت 300 میلیارد تومان اوراق مشارکت از دولت برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری خبر داد.

- سیاوش محمودی در خصوص مصوبات جلسه صد و بیست و دوم و صد و بیست و سوم شورا در هفته گذشته اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که مجموعه مدیریت شهری از ابتدای دوره ششم شورا دنبال کرد توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی بود و در سال 1400 بالغ بر 129 دستگاه اتوبوس خریداری شد و توسعه و نوسازی ناوگان تاکسیرانی نیز در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در این جلسه مصوبه دیگری برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی به خصوص اتوبوس بررسی شد، افزود: سال گذشته بالغ بر 300 میلیارد تومان اوراق مشارکت از دولت اخذ کردیم و در این جلسه موضوع خرید آن ها از طریق یک شرکت تامین کننده و پذیرنده اوراق مورد بررسی و با رای اعضا شورا به تصویب رسید.

رییس شورای شهر اهواز در ادامه گفت: با این میزان اوراق مشارکت می توان حدود 60 تا 70 دستگاه اتوبوس یا میدل باس خریداری و به ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز اضافه کرد.

وی با اشاره به پیگیری تجهیز سازمان های شهرداری و خرید ماشین آلات و تجهیزات خدماتی گفت: در این جلسه مصوب شد هفت دستگاه شامل فنیشر، آسفالت تراش و غلتک با مبلغ 40 میلیارد تومان توسط سازمان عمران شهرداری خریداری و به عنوان دو تیم کامل در آسفالت معابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری خرید اتوبوس و میدل باس برای اهواز با اوراق مشارکت

پیگیری خرید اتوبوس و میدل باس برای اهواز با اوراق مشارکت