مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-21سياسي

امروز تمام تلاش دشمن ناامید کردن ملت است/ ضرورت حل مشکلات


مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه نباید نسبت به اقدامات انجام شده سیاه نمایی شود، گفت: امروز تمام تلاش دشمن ناامید کردن ملت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله حسین نوری همدانی صبح دوشنبه در دیدار رییس جمهور ضمن تشکر از زحمات دولت گفت: از شما درخواست داریم که توجه بیشتری به وضع معیشت مردم شود خصوصاً موضوع ارزش پول ملی را دنبال کنید.

این مرجع تقلید ریشه کن کردن فقر و جهل و تبعیض را از وظایف مسئولین دانست و افزود: ما در جریان تلاش شبانه روزی شما هستیم از جمله سفر به استان ها و دیدار از نزدیک با مردم و گوش کردن به مشکلات آن ها از ویژگی این دولت است که باید ادامه پیدا کند و در این مدت هم خدماتی صورت گرفته است و جای تقدیر دارد.

وی افزود: اما باید توجه داشت طبق سفارش حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام اصل رضایت مردم است الان مشکلات معیشتی مردم را آزار می دهد که دولت باید این موضوع را حل نماید.

آیت الله نوری همدانی بر حل مشکل کاهش ارزش پول ملی تأکید کرد و گفت: نباید نسبت به اقدامات انجام شده سیاه نمایی کرد و مردم را از انقلاب ناامید نمود امروز دشمنان ما تمام سعی شأن نا امید کردن ملت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز تمام تلاش دشمن ناامید کردن ملت است/ ضرورت حل مشکلات

امروز تمام تلاش دشمن ناامید کردن ملت است/ ضرورت حل مشکلات