مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-07سياسي

حمایت دستگاه قضایی از کارگران منجربه رونق و پویایی تولید شده است


دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر ساوه گفت: حمایت دستگاه قضایی از جامعه کارگری و چرخه تولید موجب پویایی صنعت، اقتصاد و رضایتمندی کارگران به عنوان شریف ترین قشر جامعه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داود میرزایی ظهر دوشنبه در دیدار با رییس دادگستری و دادستان ساوه در محل تشکیلات خانه کارگر این شهرستان برگزار شد، ضمن تقدیر از همکاری دستگاه قضا در پیگیری چالش های پیش رو صنایع شهرستان ساوه گفت: شورای حل اختلاف ساوه به عنوان یک مرکز تخصصی نقش بسزایی در حل مشکلات کارگری و کارفرمایی این شهرستان داشته که خوشبختانه بیش از 70 درصد پرونده های مشکلات کارگری منجر به صلح بین کارگر و کارفرما شده است.

دبیر تشکیلات خانه کارگر ساوه تصریح کرد: سعی شده تمام رشته های مورد نیاز خانواده کارگری در این مجموعه برگزار شود و همچنین بر اساس تفاهم نامه ای که با آموزشگاه های خصوصی و مراکزی درمانی صورت گرفته افراد دارای عضویت در خانه کارگر ساوه می توانند از 20 درصد تخفیفات این مراکز برخوردار شوند.

وی افزود: در تشکیلات خانه کارگر ساوه و زرندیه علاوه بر مهارت آموزی، مشاوره و مشکلات صنفی کارگران پیگیری می شود.

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر ساوه تصریح کرد: مسئله مهم تراز مشکلات معیشتی جامعه کارگری، نگرانی در خصوص وضعیت نامناسب جاده های منتهی به شهرک های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دستگاه قضایی از کارگران منجربه رونق و پویایی تولید شده است

حمایت دستگاه قضایی از کارگران منجربه رونق و پویایی تولید شده است