مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-09سياسي

دستگاه های اجرایی روحیه جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند


مدیرکل امور اجتماعی استانداری قم در آیین تجلیل از دست اندرکاران برگزاری جشنواره «روایت جهاد» گفت: دستگاه های اجرایی برای موفقیت در خدمت رسانی به مردم، - ایسنا/قم مدیرکل امور اجتماعی استانداری قم در آیین تجلیل از دست اندرکاران برگزاری جشنواره روایت جهاد گفت: دستگاه های اجرایی برای موفقیت در خدمت رسانی به مردم، بایستی فرهنگ و روحیه جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حسین غریب شامگاه 17 مردادماه در آیین تجلیل از دست اندرکاران برگزاری نخستین جشنواره هنری ادبی و خبری روایت جهاد که در سالن جلسات شهید درویش سپاه استان قم برگزار شد، گفت: پس از دوران دفاع مقدس برای مدتی کار جهادی مورد غفلت واقع شد و خوشبختانه بعد از تشکیل بسیج سازندگی و آغاز فعالیت گروه های جهادی، به روح کار و حرکت جهادی دمیده شد و نوجوانان و جوانان جذب گروه های جهادی برای خدمت رسانی به مردم شدند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری قم عنوان کرد: بسیاری از پیشرفت ها و رشدهایی که در کشور شاهد آن بوده ایم، مربوط به زمانی می شود که کار به صورت جهادی انجام شده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت کار جهادی، تصریح کرد: دستگاه ها و نهادهای اداری و اجرایی اگر می خواهند در خدمت رسانی به مردم موفق باشند، بایستی فرهنگ و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی روحیه جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند

دستگاه های اجرایی روحیه جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند