مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-18اقتصادي

قیمت گوشت قرمز و مرغ کاهش می یابد


قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به عبور جوجه ریزی از مرز 130 میلیون قطعه در تیر و مرداد گفت: با این میزان تولید، نیاز بازار با قیمت مصوب، بطور کامل تامین می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، علیرضا پیمان پاک با اشاره به اینکه در تولیدمرغ با مازاد مواجه خواهیم شد افزود: برای خرید مرغ مازاد تولیدکنندگان و افزایش ذخایر راهبردی آمادگی کامل داریم.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی همچنین گفت واردات روزانه گوشت قرمز گرم از مرز 120 تن عبور کرده که این میزان ظرف سه هفته آینده به دو برابر افزایش می یابد و با تسهیل واردات و تامین بهترِ نهاده های دامی، قیمت گوشت قرمز گرم کاهشی می شود.

متن کامل برنامه میز اقتصاد به این شرح است: مجری: در خبر ها داشتیم که واردات روزانه گوشت قرمز گرم از مرز 120 تن عبور کرده، قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفته با تسهیل واردات و تامین بهتر نهاده های دامی، قیمت گوشت قرمز گرم کاهشی می شود و این اتفاق تا 30 روز آینده می افتد.

آقای پیمان پاک همچنین گفته جوجه ریزی در تیر و مردادماه از مرز 130 میلیون قطعه عبور کرده و به این ترتیب نیاز بازار به مرغ گرم به طور کامل تامین شده است.

در میز اقتصاد امروز بازار گوشت قرمز و مرغ گرم را مورد بررسی قرار می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گوشت قرمز و مرغ کاهش می یابد

قیمت گوشت قرمز و مرغ کاهش می یابد