مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-16فناوري

خانه عطر برنا؛ فروشگاه تخصصی خرید عطر در ایران


خانه عطر برنا فعالیت حرفه ای خودش رو از سال 1389 آغاز کرد و به لطف خداوند و مشتریان گرامی و همراهان عزیز همواره کوشیده ایم بروزترین محصولات در این حوزه رو از برندهای معتبر دنیا، - یک روز از روز های گرم تابستانِ صده نو خورشیدی 1401پس از گذر از پاندمی کرونا ویروس با کمک از پیشینه ی کاری مان در رسانه های همبودین؛ شبیه اینستاگرام و تلگرام، بر آن شدیم با اندیشه راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی و برداشتن گامی در راستای کمک به آسان سازی خرید برای مشتریان مان برای جلوه گاه پیدایش عطر برنا گام برداریم و برای آغاز تکاپو در پهنه اینترنت در روزگار فناوری دست بکار شویم.

درباره عطر برنا خانه عطر برنا فعالیت حرفه ای خودش رو از سال 1389 آغاز کرد و به لطف خداوند و مشتریان گرامی و همراهان عزیز همواره کوشیده ایم بروزترین محصولات در این حوزه رو از برندهای معتبر دنیا، برای مشتریان تهیه و عرضه کنیم.

با توجه به تجربه ای که ما در شناخت محصولات اورجینال داریم، شما مشتریان عزیز میتوانید حس خوب و دلنشینی از تجربه خرید همراه با اعتماد را در خرید از فروشگاه بُـرنا لمس کنید.

با ما همراه باشید تا با عطر برنا بیشتر آشنا شویم گستره تکاپوی ما فروش عطرهای مردانه ، زنانه و ادکلن های اسپرت در فروشگاه تخصصی ما ، که با همکاری کارشناسان و عطرشناسان آموزش دیده و حرفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه عطر برنا؛ فروشگاه تخصصی خرید عطر در ایران

خانه عطر برنا؛ فروشگاه تخصصی خرید عطر در ایران