مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 18:352023-08-12اجتماعي

3 ساعت تاخیر در شروع به کار ادارات نهبندان به دلیل گرد و غبار


مدیرکل مدیریت بحران استانداری و رییس کارگروه مدیریت شرایط اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار در خراسان جنوبی از تمهیدات ویژه برای مقابله افزایش باد و گرد و غبار در نهبندان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری و رییس کارگروه مدیریت شرایط اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار در خراسان جنوبی از تمهیدات ویژه برای مقابله افزایش باد و گرد و غبار در نهبندان خبر داد.

  محمدعلی آخوندی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: باتوجه به هشدار نارنجی هواشناسی و بررسی شاخص کیفیت هوا و براساس پیشنهاد کمیته تخصصی ذیل کارگروه شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار تصمیماتی اتخاذ شد.

وی افزود: براین اساس ضمن هماهنگی و اخذ تاییدیه مقامات ارشد استان، کارگروه در جلسه امروز مصوب کرد که به دلیل افزایش باد و گرد و غبار و تداوم و پایداری آلودگی هوا تمامی دستگاه های اجرایی و آموزشی شهرستان نهبندان به جز واحدهای امدادی و بخش های کشیک دستگاه های خدمات رسان به منظور کاهش ترددها و حفظ سلامت شهروندان در روز یکشنبه 22 مردادماه با سه ساعت تاخیر در ساعت 9 صبح شروع به کار کنند.

آخوندی بیان کرد: ضروری است مدیران دستگاه های استانی و فرماندار نسبت به مدیریت اصناف، کارگاه ها و آموزشگاه های خصوصی و اماکن ورزشی شهرستان نیز برنامه ریزی و اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 ساعت تاخیر در شروع به کار ادارات نهبندان به دلیل گرد و غبار

3 ساعت تاخیر در شروع به کار ادارات نهبندان به دلیل گرد و غبار