مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-05ورزشي

انتخابات هیات بدنسازی خراسان رضوی در مرداد برگزار خواهد شد


سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: کاندیداهای انتخابات هیات بدنسازی استان ثبت نام کرده و در روزهای آتی وضعیت احراز صلاحیت کاندیداها مشخص خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: کاندیداهای انتخابات هیات بدنسازی استان ثبت نام کرده و در روزهای آتی وضعیت احراز صلاحیت کاندیداها مشخص خواهد شد.

سیدسعید سیدزادگان در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری دومین دوره مسابقات فیتنس استایل، فیتنس ماسل و فیتنس اسپورت خراسان رضوی اظهار کرد: این دوره از مسابقات جهت انتخابی تیم استانی برای اعزام نفرات برتر به مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد.

وی افزود: خراسان رضوی در همین مدت اندکی که فیتنس استایل رونق پیدا کرده به قطب فیتنس استایل کشور تبدیل شده و یقین دارم امسال در مسابقات کشوری صاحب مقام خواهیم شد.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در خصوص ترویج این رشته ورزشی گفت: یکی از رشته هایی که در مجموعه بدنسازی باید در سال های آتی به آن بهای زیادی داده شود، فیتنس استایل است.

تمام برندهایی که در این حوزه می توانند فعالیت کنند را دعوت می کنیم تا از مجموعه هیات بدنسازی استان بازدیدی داشته تا با آنان تعاملی دو سر برد ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات هیات بدنسازی خراسان رضوی در مرداد برگزار خواهد شد

انتخابات هیات بدنسازی خراسان رضوی در مرداد برگزار خواهد شد