مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 16:552023-07-26اقتصادي

مردم از حکم شرعی استفاده از کالاهای قاچاق مطلع شوند


اطلاع رسانی به مردم از حرمت شرعی خرید و فروش کالاهایی که قاچاق هستند و به اقتصاد داخلی ضربه می زنند در کاهش قاچاق بسیار مؤثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حسین نژاد ظهر چهار شنبه در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اطلاع رسانی به مردم از حرمت شرعی خرید و فروش کالاهایی که قاچاق هستند و به اقتصاد داخلی ضربه می زنند در کاهش قاچاق بسیار مؤثر است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: در کنار حرمت شرعی قاچاق، مردم باید از تبعات قانونی قاچاق کالا نیز مطلع باشند و دستگاه های مبارزه با قاچاق کالا نیز باید به وظایف خود عمل کنند.

وی افزود: اراده مدیریتی استان نیز باید به قاچاق کالا توجه جدی داشته باشد زیرا قاچاق کالا به خارج، سرمایه ها را می برد و از طرف دیگر با وارد کردن کالاهای قاچاق به داخل در تولید داخلی اخلال ایجاد می شود.

حسین نژاد تصریح کرد: مدیران استانی دخیل در مبارزه با قاچاق کالا با هماهنگی سازماندهی و تقسیم کار در سال 1402 نسبت به سال گذشته بهتر عمل کنند.

استاندار خراسان شمالی شهادت حسن وحیدی را به فراجا و مردم استان خراسان شمالی تسلیت گفت و از سازمان های حقوق بشری انتقاد کرد و گفت: کجایند بلندگو های استکباری و سازمان های حقوق بشری که هزینه های ایران اسلامی را در مبارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از حکم شرعی استفاده از کالاهای قاچاق مطلع شوند

مردم از حکم شرعی استفاده از کالاهای قاچاق مطلع شوند