مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 19:452023-08-06سياسي

صنعا: ائتلاف سعودی جدیت خود را در صلح نشان دهد


مسئولان سیاسی و نظامی یمن که میزبان مشاور نظامی نماینده سازمان ملل در این کشور بودند، تأکید کردند که ائتلاف سعودی در صلح هیچ جدیتی ندارد، ولی گذر زمان هم به سود این ائتلاف نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آنتونی هایورد مشاور نظامی نماینده سازمان ملل در یمن بعد از ظهر امروز در صنعا به دیدار حسین العزی معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن رفت.

العزی در این دیدار گفت که سران سیاسی و نظامی یمن، به دنبال صلحی هستند که امنیت و ثبات را برای این کشور و منطقه به ارمغان بیاورد و اگر ائتلاف سعودی-اماراتی، جدیت خود را در خصوص صلح نشان دهد، کمیته نظامی ملی یمن هم وظایف خود را انجام خواهد داد.

علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله چندی پیش بر استمرار مذاکرات با ریاض تأکید کرد و گفت که مذاکرات با ریاض ادامه دارد و میانجی عمانی برای تحقق پیشرفت در مذاکرات، تلاش می کند.

وی با بیان اینکه بن بست در پرونده های انسانی مربوط به بازگشایی فرودگاه ها، بنادر و پرداخت حقوق کارکنان است،  تصریح کرد که عربستان ائتلاف متجاوز عربی را رهبری می کند و وقت آن رسیده که این کشور به یک طرف صلح طلب تبدیل شود.

پایگاه خبری وکاله الصحافه الیمنیه گزارش داد، مشاور نظامی نماینده سازمان ملل هم توضیحات مفصلی درباره مأموریت خود در مرحله آینده ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعا: ائتلاف سعودی جدیت خود را در صلح نشان دهد

صنعا: ائتلاف سعودی جدیت خود را در صلح نشان دهد