مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 08:412023-08-11اقتصادي

سرمایه در گردش عمده مشکل واحدهای تولیدی در شهر بهشت معادن


خبرگزاری فارس _ کرمان؛ محبوبه سعیدی: به اتفاق مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان به مناسبت روز ملی حمایت از صنایع کوچک به همراه تعدادی از خبرنگاران برای بازدید و افتتاح برخی از صنایع و کارگاه های تولیدی به سمت شهرک صنعتی شماره 2 شهر کرمان(خضرا ) حرکت کردیم.

 در بدو ورود به شهرک صنعتی، برای افتتاح واحد صنعتی اروند به سمت این واحد صنعتی حرکت کردیم، این واحد با حضور معاون اقتصادی استاندار، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و مدیرکل صمت شمال استان افتتاح شد.

به گفته محمدنژاد عضو هیات مدیره واحد صنعتی اروند، این واحد در زمینی به مساحت 500 متر مربع ساخته شده است.

وی بیان داشت: ساخت این واحد تولیدی از تیرماه سال گذشته شروع و در تیرماه امسال به پایان رسید و امروز به صورت رسمی تولیدات خود را شروع کرده ایم.

محمدزاده تصریح کرد: در مرحله اول ما مایع دستشویی، مایع ظرفشویی و سفید کننده تولید می کنیم و در ماه های آینده خط تولید آب رادیاتور و جرم گیر را راه اندازی خواهیم کرد.

عضو هیئت مدیره واحد صنعتی اروند افزود: برای راه اندازی این کارخانه تا کنون 5 میلیارد تومان هزینه کرده ایم که 4 میلیارد تومان از سرمایه شخصی و یک میلیارد تومان از بانک کارآفرینی امید وام دریافت کرده ایم و توانسته ایم برای 5 نفر به صورت مستقیم و 5 نفر غیر مستقیم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه در گردش عمده مشکل واحدهای تولیدی در شهر بهشت معادن

سرمایه در گردش عمده مشکل واحدهای تولیدی در شهر بهشت معادن