مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 22:452023-08-19سياسي

دیوان محاسبات موجب ماندگاری پزشکان متخصص در خراسان شمالی شد


مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی گفت: با مساعدت و ارائه راهکارهای قانونی، شرایط ماندگاری پزشکان متخصص و فوق تخصص در مناطق مختلف استان محروم خراسان شمالی فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات خراسان شمالی، مهدی زهرابی، مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی اظهار کرد: سلامت مردم و موضوعات مرتبط به آن، خط قرمز همه دستگاه های اداری و اجرایی است و باید در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نشود.

وی با اشاره به موضوع جانمایی بیمارستان زنان و زایمان در مرکز استان گفت: دیوان محاسبات در این زمینه مطالعات و بررسی های دقیق کارشناسی را در حوزه اعتبارات انجام داده و در صورت تحقق و تخصیص اعتبار مورد نیاز این طرح، اگر ترک فعلی از سوی مدیران استان در راستای عدم ساخت این بیمارستان یا تخصیص زمین باشد حتما ورود نظارتی و بازدارنده خواهیم داشت.

مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی همدلی همه مجموعه ها را مهم ترین رکن پیشرفت استان دانشت و افزود: اعتبارات خراسان شمالی در بخش های مختلف از استان های هم سطح و هم تراز بسیار کمتر است و مدیران باید به دنیال اعتبارات ملی باشند.

مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی گفت: هم اکنون بیش از 53 پروژه کوچک و بزرگ در مجموعه بهداشت و درمان استان در حال ساخت و یا بهره برداری است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان محاسبات موجب ماندگاری پزشکان متخصص در خراسان شمالی شد

دیوان محاسبات موجب ماندگاری پزشکان متخصص در خراسان شمالی شد