مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-22سياسي

گروه بندی های اردوی گفتگومحور هیس طوری اعلام شد


دبیر محتوایی اردوی گفتگومحور هیس طوری با حضور 250دانش آموز دختر و پسر در نخستین اردوی گفتگو محور این پویش گروه بندی های این اردو را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نخستین اردوی گفتگو محور پویش کتابخوانی هیس طوری صبح امروز سه شنبه 31 مرداد با حضور 250 دانش آموز دختر و پسر نخبه کتابخوان و جمعی از مسئولان مربوطه طی مراسمی در اردوگاه شهید باهنر کار خود را آغاز کرد.

این پویش دوم شهریورماه با پشت سر گذاشتن مجموعه برنامه هایی به کار خود پایان می دهد و نفرات برگزیده را معرفی می کند که این اردوی گفتگومحور ذیل اختتامیه این پویش برگزار می شود.

سجاد عباسی، دبیر اردوی گفتگومحور هیس طوری در ابتدای این نشست گفت: بسیار خوشحالم که فرصت دیدار حضوری با شما نوجوانان دهه هشتادی کتابخوان پویش هیس طوری فراهم شده است.

پویش هیس طوری با 700 هزار مخاطب برگزار شد و قرار است در این اردو روزهای متفاوتی را تجربه کنیم و همانطور که قول داده بودیم سفری به دل تاریخ داشته باشیم تا سرگذشت استعمار را به خوبی درک و فهم کنیم.

امام خمینی (ره) با خودباوری و آگاهی کاری تاریخی کرد حجت الاسلام محمدحسین پورثانی، مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش نیز با حضور در مراسم گفت: خداوند در آیات قرآن کریم به مرور تاریخ و اندیشیدن در مورد آن تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه بندی های اردوی گفتگومحور هیس طوری اعلام شد

گروه بندی های اردوی گفتگومحور هیس طوری اعلام شد