مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-09سياسي

توقف تولید دخانیات با جولان اصلاح طلبان برای بیکاری کارگران


محمد تقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرگزاری دانشجو با اشاره به سوال خود از صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در سامانه مجلس شورای اسلامی بارگزاری شده، - عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با طرح سوال از وزیر کار گفت: شرکت دخانیات ایران محل جولان اصلاح طلبانی شده که با هدف توقف تولید به دنبال واگذاری شرکت و بحران آفرینی اجتماعی و اشتغال هستند.

محمد تقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرگزاری دانشجو با اشاره به سوال خود از صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در سامانه مجلس شورای اسلامی بارگزاری شده، گفت: اینجانب از وزیر کار پرسیدم که علت بی توجهی مدیرعامل دخانیات به تأمین مواد اولیه و کاهش تولید و حتی حرکت برای توقف کامل تولید در شرکت دخانیات و بیکاری کارگران چیست؟ چرا برخی با هدف واگذاری شرکت دخانیات، مانع تولید در این شرکت بزرگ تولیدی و اقتصادی هستند!؟.

وی با بیان اینکه سوال مذکور به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع می شود و وزیر باید با حضور در این کمیسیون پاسخگو باشد، متن سوال خود را اینگونه توضیح داد؛در حالی که مقام معظم رهبری سال 1402 را سال مهار تورم، رشد تولید نامگذاری کردند و آقای رییسی رییس جمهور هم بر افزایش تولید و ایجاد اشتغال تاکید دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف تولید دخانیات با جولان اصلاح طلبان برای بیکاری کارگران

توقف تولید دخانیات با جولان اصلاح طلبان برای بیکاری کارگران