مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 21:452023-08-16ورزشي

تهران و مازندران قهرمان مسابقات ورزش ابتدایی کشور شدند


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سی و سومین دوره مسابقات فوتسال و والیبال مقطع ابتدایی سراسر کشور با قهرمانی تیم های تهران و مازندران به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلام الله صفری عصر چهارشنبه در آیین اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات فوتسال و والیبال قهرمانی دختران دانش آموز ابتدایی سراسر کشور در سالن ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: در این مسابقات 24 تیم در رشته فوتسال و 22 تیم در رشته والیبال به مدت چهار روز با هم رقابت کردند که این مسابقات بیشتر جنبه جشنواره ای داشت.

وی تصریح کرد: در رشته والیبال در پایان تیم مازندران در سکوی قهرمانی قرار گرفت و تیم های اصفهان و فارس نیز دوم و سوم شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به تمام تیم های شرکت کننده در این مسابقات حکم قهرمانی و مدال اهدا شد و سعی بر این بود تا دانش آموزان مقطع ابتدایی در یک رویداد ورزشی در کنار هم بوده و فعالیت های فرهنگی، تربیتی مناسبی را تجربه کنند.

صفری افزود: در رشته فوتسال نیز 24 تیم در مدت چهار روز با هم رقابت کردند که در پایان تیم های تهران و بوشهر در جایگاه اول و دوم قرار گرفته و تیم های قزوین و فارس نیز مشترکا سوم شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سطح مسابقات بر اساس ارزیابی تیم های ناظر و فنی بسیار مناسب و مطلوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران و مازندران قهرمان مسابقات ورزش ابتدایی کشور شدند

تهران و مازندران قهرمان مسابقات ورزش ابتدایی کشور شدند