مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-22اقتصادي

راه اندازی سامانه حل موانع تعاونی های مشکل دار


معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به راه اندازی سامانه حل موانع تعاونی های مشکل دار از تصویب رشته کارشناسی ارشد اقتصاد با گرایش تعاون در دانشگاه ها خبر داد.

- معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به راه اندازی سامانه حل موانع تعاونی های مشکل دار از تصویب رشته کارشناسی ارشد اقتصاد با گرایش تعاون در دانشگاه ها خبر داد.

مهدی مسکنی در گفت وگو با ایسنا، با تشریح عملکرد معاونت تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در حوزه آموزش، ترویج و توانمندسازی تعاونی ها در دولت سیزدهم اظهار کرد: یکی از اقدامات معاونت امور تعاون تهیه و تولید بسته آموزش سفیر تعاون و طراحی و راهبری و اجرای 369 اتاق فکر در حوزه تحقیقات استانی بخش تعاون بوده است.

در این راستا، نمایشگاه رسم تعاون را با هدف معرفی دیروز، امروز و فردای تعاون را برگزار کردیم و چهار وبینار بین المللی با حضور مدیران و فعالان تعاون در جهان و 44 وبینار سراسری آموزشی به میزان 143 هزار و 657 نفر ساعت نیز برگزار شده است.

وی طراحی و راه اندازی سامانه باشگاه تعاون (باشگاه داوطلبان تعاون)، طراحی سایت دانشنامه جامع تعاون با عنوان ویکی تعاون ، طراحی و اجرای بسته ترویجی تعاونگر کوچک (ویژه دانش آموزان دبستان) را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه حل موانع تعاونی های مشکل دار

راه اندازی سامانه حل موانع تعاونی های مشکل دار