مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-01فرهنگي

«امت قرآن» در واکنش به بی حرمتی به قرآن کریم خلق شد


نمایشگاه «نقش شیدایی» با نمایش آثار نقاشی قهوه خانه ای، نقاشی خط و نگارگری و خلق اثر «امت قرآن» در واکنش به بی حرمتی به قرآن کریم، در فرهنگسرای نیاوران افتتاح شد.

- نمایشگاه نقش شیدایی با نمایش آثار نقاشی قهوه خانه ای، نقاشی خط و نگارگری و خلق اثر امت قرآن در واکنش به بی حرمتی به قرآن کریم، در فرهنگسرای نیاوران افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، نمایشگاه نقش شیدایی با نمایش آثار نقاشی قهوه خانه ای، نقاشی خط و نگارگری در فرهنگسرای نیاوران آغاز به کار کرد.

در بخش جنبی این نمایشگاه و در محکومیت توهین صورت گرفته به ساحت مقدس قرآن کریم، یک اثر نقاشی رنگ روغن تحت عنوان امت قرآن که توسط مصطفی دارابی طی سه روز برپایی کارگاه نقاشی اثری خلق شده، رونمایی و در معرض نمایش قرار گرفت.

مصطفی دارابی درباره آثار این نمایشگاه گفت: اولین مرتبه که یک اثر هنری توجه مرا جلب کرد، عصر عاشورای استاد محمود فرشچیان در موزه آستان قدس رضوی بود که پیچش های ماهرانه این اثر و فرم و حالاتی که در آن بود همواره مرا به وجد می آورد.

علاقه به نقاشی و تمایلات شخصی به نقاشی آیینی سبب شد تا پس از سپری کردن دوره های مربوط به علم نقاشی اعم از طراحی طبیعت بی جان، اشکال و اجسام و … سعی بر این داشته باشم تا تابلوهایی با محتوی آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«امت قرآن» در واکنش به بی حرمتی به قرآن کریم خلق شد

«امت قرآن» در واکنش به بی حرمتی به قرآن کریم خلق شد