مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-05دانش

حکم تخلیه ساختمان یا قطع بودجه رصدخانه مهاجرت ایران، کذب محض است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو  محمد خاکساری، رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با اشاره به نشست برگزار شده در محل روزنامه اطلاعات در روز 9 مرداد 1402 با عنوان «واکاوی موضوع مهاجرت نخبگان» و ارائه .

- رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ادعای حکم تخلیه ساختمان یا قطع بودجه رصدخانه مهاجرت ایران را کذب محض ئانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو  محمد خاکساری، رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با اشاره به نشست برگزار شده در محل روزنامه اطلاعات در روز 9 مرداد 1402 با عنوان واکاوی موضوع مهاجرت نخبگان و ارائه برخی مطالب بی اساس از زبان مدیر رصدخانه مهاجرت ایران همچون برخورد با رصدخانه یا صدور حکم تخلیه ساختمان آن، قطع بودجه و مواردی از این دست اظهار داشت: اساسا رصدخانه مهاجرت ایران یک مرکز تحقیقاتی در مجاورت دانشگاه صنعتی شریف است که توسط اندیشکده سیاستگذاری شریف پایه گذاری شده و ذیل آن مشغول به فعالیت است.

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری نیز بنا بر رسالت ذاتی خود در حمایت از تیم های فناور و اندیشه ورز، در سال های گذشته برنامه های رصدخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم تخلیه ساختمان یا قطع بودجه رصدخانه مهاجرت ایران، کذب محض است

حکم تخلیه ساختمان یا قطع بودجه رصدخانه مهاجرت ایران، کذب محض است