مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-12سياسي

البرز میزبان کنگره منطقه ای شهدای غریب


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز  از برگزاری کنگره منطقه ای شهدای غریب در مرداد ماه سال آینده خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز  از برگزاری کنگره منطقه ای شهدای غریب در مرداد ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلیمان رستمیان در نشست هماهنگی برگزاری کنگره منطقه ای شهدای غریب در استان البرز که در مجموعه فرهنگی تفریحی عرفان کرج با حضور معاونان فرهنگی و دبیران ستادهای مردمی کنگره شهدای غریب منطقه چهار کشور از استان های تهران، قم و سمنان برگزار شد، افزود: آزادگان ما چه در دوران حضور در جبهه و چه در دوران اسارت با مجاهدت و از خودگذشتگی تا آخرین نفس در راه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی ایستادگی و مقاومت کردند و تعدادی از این عزیزان هم در دوران اسارت غریبانه به شهادت رسیدند.

وی بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای غریب تاکید و تصریح کرد: هماهنگونه که مقام معظم رهبری مدظله العالی فرمودند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست ، این شهدا غریبانه، مظلومانه و دور از وطن به دست رژیم بعث عراق به شهادت رسیدند و تا مدت ها مراسم تشییع این عزیزان برگزار نشد.

رستمیان افزود: آزادگان باید در برگزاری این کنگره نقش داشته باشند ضمن اینکه باید مجاهدت های این عزیزان برای نسل امروز و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز میزبان کنگره منطقه ای شهدای غریب

البرز میزبان کنگره منطقه ای شهدای غریب