مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 20:452023-07-26فرهنگي

روزنامه «هم میهن» گزارش خود را پس گرفت


روزنامه «هم میهن» در شماره 285 خود با درج تکذیبیه ای گزارش چند روز پیش خود را درباره درباره برکناری مدیرکل ارشاد گیلان و تحلیل هایی در این باره پس گرفت.

- روزنامه هم میهن در شماره 285 خود با درج تکذیبیه ای گزارش چند روز پیش خود را درباره درباره برکناری مدیرکل ارشاد گیلان و تحلیل هایی در این باره پس گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه هم میهن در شماره دیروز خود با درج تکذیبیه ای گزارش چند روز پیش خود را پس گرفت.

این روزنامه در شماره 283 خود در مطلبی با عنوان دوگانگی شعار و رفتار درباره برکناری مدیرکل ارشاد گیلان و حواشی آن در روزهای اخیر، با ارتباط دادن حسینیه هنر رشت به عنوان یکی از مجموعه های ذیل مدیریت مدیرکل معزول شده با مجموعه دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، به تحلیل دوگانگی رفتارهای بیرونی و خصوصی مسئولان این مجموعه پرداخته بود.

روزنامه مورد اشاره، دیروز در شماره 285 خود، تکذیبیه ای که توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برای مدیرمسئول روزنامه ارسال شده بود، منتشر کرد.

در این تکذیبیه چنین آمده است: روزنامه تحت مدیریت شما در مطلبی با عنوان دوگانگی شعار و رفتار؛ درباره برکناری مدیرکل ارشاد گیلان و حواشی آن که در در تاریخ 31 تیر 1402 منتشر شده است، حسینیه هنر رشت را شاخه ای از مؤسسه فرهنگی دفتر مطالعات جبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه «هم میهن» گزارش خود را پس گرفت

روزنامه «هم میهن» گزارش خود را پس گرفت