مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-16سياسي

عرضه کرشمه ماه در کتابفروشی ها/سرکی کوتاه به زندگی کوه کتمان


کتاب «کرشمه ماه؛ چند روایت کوتاه از سبک زندگی آیت الله محمدتقی بهجت فومنی» نوشته محمدعلی عباسی اقدام توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب کرشمه ماه؛ چند روایت کوتاه از سبک زندگی آیت الله محمدتقی بهجت فومنی نوشته محمدعلی عباسی اقدام توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب کرشمه ماه؛ چند روایت کوتاه از سبک زندگی آیت الله محمدتقی بهجت فومنی نوشته محمدعلی عباسی اقدام به تازگی توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب سومین عنوان از مجموعه قله ها به آسمان نزدیک ترند است که تا به حال دو کتاب اقیانوس آرام و آن مرد بی نهایت درباره علامه طباطبایی و امام خمینی از آن منتشر شده اند.

مجموعه قله ها به آسمان نزدیک ترند نگاهی گذرا به زندگی علما دارد و برش های کوتاهی از اهالی معرفت را شامل می شود.

محمدعلی عباسی نویسنده کتاب کرشمه ماه می گوید این کتاب روایت مختصری از زندگی پر رمز و راز عالم ناشناخته و گمنامی است که کتمان و پرهیز دو روی سکه زندگی و روش سلوکی و عرفانی اش بود؛ مرد بزرگی که در عمر خود در حال پرده پوشی بود و در این فقره مهارتی شگفت داشت؛ تا جایی که به اقرار فرزندش بیش از 90 درصد زوایای زندگی اش مجهول مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه کرشمه ماه در کتابفروشی ها/سرکی کوتاه به زندگی کوه کتمان

عرضه کرشمه ماه در کتابفروشی ها/سرکی کوتاه به زندگی کوه کتمان