مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-15بين الملل

تهدید نصرالله به بازگشت «اسراییل» به عصر حجر در صدر رسانه های عبری


رسانه های عبری به سخنرانی سید حسن نصرالله در هفدهمین سالگرد پیروزی در جنگ ژوییه 2006 به ویژه به تهدید وی مبنی بر بازگشت رژیم صهیونیستی به عصر حجر پرداختند.

- تهدید نصرالله به بازگشت اسراییل به عصر حجر در صدر رسانه های عبری رسانه های عبری به سخنرانی سید حسن نصرالله در هفدهمین سالگرد پیروزی در جنگ ژوییه 2006 به ویژه به تهدید وی مبنی بر بازگشت رژیم صهیونیستی به عصر حجر پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های عبری در مورد سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در هفدهمین سالگرد پیروزی در جنگ ژوییه 2006 اظهار نظر کردند.

رسانه های عبری زبان به نقل از نصرالله در سخنرانی خود نوشتند که مقاومت، جبهه داخلی رژیم صهیونیستی را به بخشی از جنگ تبدیل کرده است.

روزنامه عبری معاریو گزارش داد که سید حسن نصرالله، یوآو گالانت وزیر جنگ را تهدید کرد که اگر با لبنان وارد جنگ شوید، به عصر حجر باز خواهید گشت.

به نقل از المیادین، هزی سمنتوف، مفسر امور عربی در کانال 13 نیز گفت: دبیرکل حزب الله همچنان آگاهی خود را از اوضاع سیاسی اسراییل نشان می دهد و در سخنرانی خود اعلام می کند که وضعیت ارتش اسراییل در پی اختلافات داخلی در بدترین حالت است.

سمنتوف افزود که تنها دو روز پیش در مورد این موضوع صحبت شد، زیرا اعلام شده حتی اگر قانون خدمت وظیفه تصویب شود، به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید نصرالله به بازگشت «اسراییل» به عصر حجر در صدر رسانه های عبری

تهدید نصرالله به بازگشت «اسراییل» به عصر حجر در صدر رسانه های عبری