مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-02سياسي

سازمان حج و زیارت، زائران خارجی امام رضا(ع) را ساماندهی می کند


در نشست مشترک مسؤولان حوزه زیارتی با استاندار خراسان رضوی، مقرر شد تا سازمان حج و زیارت سازماندهی سفر زائران خارجی بارگاه امام رضا(ع) را در دستور کار خود قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سیدعباس حسینی، رییس سازمان حج و زیارت در نشست مشترک با یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی و معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران این استانداری درباره راهکارهای سازماندهی و تسهیل سفر زائران خارجی به مشهد مقدس برای زیارت بارگاه حضرت ثامن الحجج(ع) گفتگو کردند.

در این نشست که در سالن جلسات بعثه  مقام معظم رهبری در تهران برگزار شد، مسئولان استانداری خراسان رضوی پیگیری مصوبات شورای ملی زیارت در خصوص ساماندهی و تسهیل زیارت بارگاه امام رضا(ع) برای مسلمانان داخل و خارج از کشور را دنبال کردند.

  حجت الاسلام والمسلمین نواب پس از ارائه دیدگاه استاندار و معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی درخصوص وضعیت و شرایط حضور زائران خارجی در مشهد، بر لزوم تأسیس شرکتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت برای حرکت درمسیر اجرایی شدن این مصوبه تأکید کرد.

رییس سازمان حج و زیارت نیز گفت: مطالعات لازم در این خصوص برای تأمین زیر ساخت های لازم انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان حج و زیارت، زائران خارجی امام رضا(ع) را ساماندهی می کند

سازمان حج و زیارت، زائران خارجی امام رضا(ع) را ساماندهی می کند