مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-14سياسي

رویداد «کـاشـتـن بـرای آیـنـده» برگزار می شود


اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علوم سیاسی ایران با همکاری مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، - اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علوم سیاسی ایران با همکاری مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، رویداد کاشتن برای آینده را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این رویداد 23 مرداد ماه ساعت 16 الی 20، در راستای آشنایی فناوران و پژوهشگران با فناوری های آینده، اثر آن ها در زندگی مردم و وضعیت این فناوری ها در داخل کشور، به صورت حضوری در کوشک باغ هنر، جنب خانه شعر و ادبیات، بلوار شهدای بانک مرکزی، خروجی کتابخانه ملی، برای نخبگان و دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور برگزار می شود.

ملاقات با آینده ، آینده بینی در جام جم جهانی ، ما در پیچ تحول دیجیتال ، بازی در انقلاب زیستی ، ژن درمانی، خرمایی بر نخیل و نور به جای نفت مباحث و موضوعاتی است که در این برنامه محور گفت وگو قرار می گیرد.

دکتر مهدی الیاسی، دکتر کیارش فرتاش، دکتر مهدی محمدی، دکتر محمدحسین متالهی، دکتر علی اسفندیار و دکتر احسان عارفیان، در این رویداد سخنرانی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «کـاشـتـن بـرای آیـنـده» برگزار می شود

رویداد «کـاشـتـن بـرای آیـنـده» برگزار می شود