مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-05حوادث

کشف محموله سلاح طی عملیات مشترک پلیس لرستان و ویژه غرب تهران


فرمانده انتظامی لرستان از زمین گیر کردن یک محموله قاچاق سلاح طی عملیات ضربتی و مشترک پلیس امنیت استان و ویژه غرب تهران و دستگیری 2 نفر در این رابطه خبر داد.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از زمین گیر کردن یک محموله قاچاق سلاح طی عملیات ضربتی و مشترک پلیس امنیت استان و ویژه غرب تهران و دستگیری 2 نفر در این رابطه خبر داد.

سردار یحیی الهی چهاردهم مرداد ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه دو نفر در یکی از شهرستان های استان قصد جابجایی یک محموله سلاح را دارند، بلافاصله تیم هایی به منظور انهدام اعضای این باند تشکیل و اعزام شد.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و طی یک عملیات هوشمندانه اطلاعاتی ضمن رصد، در یک اقدام ضربتی و با رعایت قانون بکارگیری سلاح، خودرو سمند حامل سلاح در محورهای مواصلاتی استان از ناحیه لاستیک مورد هدف قرار و زمین گیر شد.

الهی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 21 قبضه سلاح کمری به همراه 42 عدد خشاب مربوطه و کیف مخصوص نگهداری و 1383 فشنگ جنگی کشف شده است گفت: هر دو متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی پلیس با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی با افراد و باندهای تبهکار و مخل امنیت و آسایش مردم برخورد قاطع و سختی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله سلاح طی عملیات مشترک پلیس لرستان و ویژه غرب تهران

کشف محموله سلاح طی عملیات مشترک پلیس لرستان و ویژه غرب تهران