مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-08سياسي

استقبال کم نظیر جوانان آذربایجان غربی از پویش نذر خون در محرم به عشق امام حسین


مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی با اشاره به استقبال مردم برای نذر خون در روز تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: با توجه به استقبال عاشقان مکتب حسینی تعداد هزار نفر در روز تاسوعا و تعداد 1500 نفر در روز عاشورا به پایگاه های انتقال خون جهت اهدا خون خود اقدام کرده اند.

- مجتبی قهرمان رضاییه  در گفت گو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به پویش نذر خون در روزهای تاسوعا و عاشورا اظهار داشت: پویش نذر خون با شعار اهدای خون، فرهنگ حسینی نذر عاشقان از اول محرم تا پایان ماه  صفر ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این پویش در تمام پایگاه های استان که مراکز خون گیری در آن فعال هستند انجام شده از استقبال خوب عاشقان حسینی برخوردار بوده است.

قهرمان رضاییه عنوان کرد: استقبال جوانان و بانوان در این پویش در شهرستان های استان بسیار خوب بوده و به طور مستمر تا پایان ماه صفر افراد به مراکز خون گیری مراجعه می کنند.

مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی با اشاره به استقبال مردم برای نذر خون در روز تاسوعا و عاشورای حسینی تصریح کرد: با توجه به استقبال عاشقان مکتب حسینی تعداد هزار نفر در روز تاسوعا و تعداد 1500 نفر در روز عاشورا به پایگاه های انتقال خون جهت اهدا خون خود اقدام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال کم نظیر جوانان آذربایجان غربی از پویش نذر خون در محرم به عشق امام حسین

استقبال کم نظیر جوانان آذربایجان غربی از پویش نذر خون در محرم به عشق امام حسین