مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-21ورزشي

شناگاه های دیلم ایمن سازی شود/ لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه


فرماندار دیلم با تاکید بر ایمن سازی شناگاه ها، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان دیلم با جدیت به وظایف محوله عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسدی صبح دوشنبه در نشست کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی ستاد مدیریت بحران شهرستان دیلم اظهار داشت: حادثه تأسف برانگیز، تلخ و ناگوار در شهرستان همجوار، اهمیت مقوله اهتمام و توجه ویژه به تمهیدات و تدابیر پیشگیرانه در حوادث غیرمترقبه بویژه در فصل تابستان در سواحل شهرستان دیلم به خصوص در محدوده شناگاه های رسمی و قانونی ساحل شهرهای بندر دیلم و بندر امام حسن را بر همه دستگاه های متولی بیش از پیش نشان می دهد.

فرماندار دیلم گفت: نصب تابلو در محل شناگاه های رسمی، نصب تابلو هشدارهای احتمالی، بویه ها و علائم محدوده شناگاه ها، تعیین محدوده های شنای بانوان و آقایان، ساماندهی و ایمن سازی قایق های گردشگری و وسایل ورزش های ساحلی و تعیین آمار دقیق آمبولانس ها باید در اسرع وقت انجام شود.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان دیلم بر اجرای وظایف ذاتی و دقیق دستگاه های اجرایی بر اساس دستورالعمل قانونی ابلاغی وزارت کشور، همکاری چندجانبه هیئت نجات غریق، شهرداری ها، ورزش و جوانان و اداره بندر و دریانوردی در استقرار ناجیان غریق در سواحل و شناورهای ناجی غریق و آتشخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناگاه های دیلم ایمن سازی شود/ لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه

شناگاه های دیلم ایمن سازی شود/ لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه