مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-12بين الملل

وزیر دفاع روسیه از پادگان های دوردست قطب شمال دیدن کرد


سرگیی شویگو، وزیر دفاع روسیه، از نیروهای روسی در منطقه قطب شمال بازدید کرد و بر فراز سایت آزمایشی مرکزی روسیه در نوایا زملیا پرواز کرد.

- وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: سرگیی شویگو، وزیر دفاع روسیه، از نیروهای روسی در منطقه قطب شمال بازدید کرد و بر فراز سایت آزمایشی مرکزی روسیه در نوایا زملیا پرواز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، ژنرال سرگیی شویگو، وزیر دفاع روسیه از پادگان های دوردست قطب شمال و ناوگان شمالی روسیه بازدید کرد.

رییس بخش نظامی روسیه در جریان بررسی و بازرسی سازماندهی فعالیت های رسمی و انجام وظایف برای اهداف ویژه گفت: یگان های مستقر در مجمع الجزایر نوایا زملیا، برای حفاظت و دفاع از تأسیسات حیاتی هستند.

وزارت دفاع افزود که شویگو همچنین از زیرساخت های اجتماعی مانند مدرسه و مهدکودک در نوایا زملیا بازرسی کرده و همراه با الکسی لیخاچف، رییس شرکت هسته ای دولتی روسیه روس اتوم، بر فراز سایت آزمایشی مرکزی روسیه در نوایا زملیا پرواز کرده است.

سایت آزمایش مرکزی فدراسیون روسیه در 17 سپتامبر 1954 تأسیس شد.

در دوره 1954 تا 1990، 132 آزمایش انفجار تسلیحات هسته ای اتمسفری، زیرزمینی، زیر آب، سطحی و زمینی بر روی آن انجام شد قدرت کل انفجارهای هسته ای تولید شده در اتحاد جماهیر شوروی 94درصد کل سلاح های هسته ای تولید شده در شوروی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع روسیه از پادگان های دوردست قطب شمال دیدن کرد

وزیر دفاع روسیه از پادگان های دوردست قطب شمال دیدن کرد