مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 12:302023-07-27اقتصادي

تولید «سس دارویی» فراسودمند توسط همدانی ها


کارآفرینی، اشتغالزایی از راه ایده های نو است و امروز با توسعه شرکت های دانش بنیان و فناوری های نوین به موضوع کارآفرینان به عنوان مولدان و نیروی محرکه در توسعه اقتصادی کشور نگاه ویژه ای می شود.

- کارآفرینی در جهان فناوری مهمترین مقدمه ورود به توسعه یافتگی، جبران عقب ماندگی های اقتصادی و گذر از رکود بازار کسب و کار است ضمن اینکه به پر شدن خلأها و شکاف های بازار کار در توسعه و رشد کشور کمک می کند.

برای گذر از مرحله سنتی به صنعتی باید به ظرفیت ها و قابلیت های کارآفرینان در به کارگیری روش های جدید در بازار و خلق نوآوری ها اهتمام ورزید تا این قشر به منظور توسعه اقتصادی و افزایش درآمد سرانه و گسترش فرصت های شغلی کمک حال بخش دولتی باشند.

از این رو ایسنا بر آن شد تا مصاحبه هایی با کارآفرینان همدانی داشته باشد تا علاوه بر شنیدن پستی و بلندی های راه رسیدن به کارآفرینی، تجربیات آنها را به جوانانی که قصد ورود به بازار کار دارند، منتقل کند که در ادامه با مدیرعامل کارخانه صنایع غذایی آریا ایده آل که مجموعه اش واقع در شهرک صنعتی بوعلی شهر همدان را از سال 87 تأسیس کرده و در ابتدا با تولید انواع سس سپس با تولید شوریجات، ترشیجات و رب گوجه فرنگی باعث اشتغال مستقیم 50 نفر شده است، صحبت خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید «سس دارویی» فراسودمند توسط همدانی ها

تولید «سس دارویی» فراسودمند توسط همدانی ها