مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-08سياسي

توانمند سازی معلمان و صاحبان مخاطب راهکار تحقق دولت اسلامی


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: توانمند سازی معلمان و صاحبان مخاطب راهکار تحقق دولت اسلامی در کشورمان محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی پیش از ظهر سه شنبه در نشست هیئت اندیشه ورز آموزش و پرورش سمنان به میزبانی این اداره کل، بیان کرد: توانمند سازی معلمان و صاحبان مخاطب راهکار تحقق دولت اسلامی در کشورمان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه معلمان در کنار خانواده و محیط ارکان تربیت نسل آتی هستند، افزود: آموزه های دینی در تربیت نسل آینده ساز این انقلاب بسیار اهمیت دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه آسیب هایی امروز در تربیت نسل جوان و نوجوان وجود دارد بیان داشت: عواملی مانند توجه به عنصر زمان، مخاطب شناسی، اهمیت آموزه های دینی و لزوم تجربه اندوزی و دانش افزایی معلمان برای بررسی و مطالعه به هیأت اندیشه ورز پیشنهاد می شود.

محمد حسین خیرالدین دبیر هیئت اندیشه ورز آموزش و پرورش سمنان نیز در این نشست گفت: از مصادیق حلقه های میانی بیانیه گام دوم، عموم فرهنگیان هستندکه می توانند با گفتمان سازی ارزش ها و تبیین مسائل فرهنگی و اجتماعی ضمن خنثی نمودن توطئه های جنگ ترکیبی، در موقعیت های حساس نظام از جمله راهبرد مشارکت عمومی در فراخوان های ملی (ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمند سازی معلمان و صاحبان مخاطب راهکار تحقق دولت اسلامی

توانمند سازی معلمان و صاحبان مخاطب راهکار تحقق دولت اسلامی