مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-02پزشكي

افتتاح یک پایگاه جامع سلامت خیرساز در زرند


پایگاه جامع سلامت خیرساز در شهرک امام خمینی(ره) شهرستان زرند افتتاح شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارفارس از زرند، آیین افتتاح مرکز جامع سلامت فاطمه الزهرا(س) شهرک امام خمینی(ره) شهرستان زرند با حضور دکتر سالاری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان و جمعی از مسؤولان این شهرستان برگزار شد.

 به گفته فرماندار زرند ساختمان پایگاه جامع سلامت که به نام پایگاه سلامت فاطمه الزهرا مزین شده است، در زمینی به مساحت 700 متر مربع و با زیر بنای 250 متر مربع با مشارکت خانواده حاج اکبر نوحی خیر نیک اندیش حوزه سلامت احداث شده است.

 وی کل هزینه احداث و تجهیز این پایگاه سلامت را 57 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: 40 میلیارد ریال آن توسط خانواده حاج اکبر نوحی اهدا شده است.

 سید رضا حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند از همه تلاشگران و دست اندرکاران و مسؤولان امر، در زمینه ارتقا و پیشرفت منطقه و بویژه حوزه سلامت تشکر و قدردانی کرد و گفت: بی تردید ورود خیران به مسائل اجتماعی در این برهه از زمان در این شهرستان همچون گذشته منشأ خیر و برکات فراوانی خواهد بود.

حسن سعیدی رییس مرکز بهداشت شهرستان زرند نیز اظهار کرد: محله 10 هزار 955 نفری شهرک امام خمینی(ره) تا پیش از این فاقد پایگاه سلامت بهداشتی شهری بود که با همت خانواده حاج اکبر نوحی این پایگاه ساخته شد و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یک پایگاه جامع سلامت خیرساز در زرند

افتتاح یک پایگاه جامع سلامت خیرساز در زرند