مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 20:402023-08-09اقتصادي

شناسایی بیش از 4500 انشعاب غیرمجاز آب در لرستان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از شناسایی بیش از 4500 انشعاب غیرمجاز آب در این استان طی چهار ماه نخست امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر اکبریان امروز چهارشنبه در جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب لرستان، اظهار داشت: برای شناسایی و حذف انشعابات غیرمجاز باید از تمام ظرفیت شرکت استفاده کنیم.

وی با تأکید بر همکاری و تعامل بیش ازپیش مردم به منظور کشف انشعابات غیرمجاز، گفت: از مردم استان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه استفاده غیرمجاز آب یا دستکاری لوازم و تأسیسات مربوط به شرکت آب و فاضلاب توسط افراد سودجو، مراتب را از طریق سامان 122 به این شرکت اطلاع دهند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان این که نام و مشخصات فرد گزارش دهنده نزد این شرکت محفوظ می ماند، افزود: مشخصات افرادی که با سامانه شبانه روزی 122 تماس می گیرند ثبت شده و مشکل تا زمان حل آن پیگیری می شود.

اکبریان، اضافه کرد: مصارفی از قبیل آبیاری باغ ها، زمین های کشاورزی و ساخت وساز بدون خرید انشعاب از جمله مصادیق انشعابات غیرمجاز هستند و متخلفین به مراجع قضایی معرفی و بر اساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به این که وجود انشعاب های غیرمجاز، خدمات مطلوب به مردم را با مشکلاتی همچون کاهش فشار آب مواجه می کند، افزود: همکاری مردم در شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 4500 انشعاب غیرمجاز آب در لرستان

شناسایی بیش از 4500 انشعاب غیرمجاز آب در لرستان