مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 14:052023-07-26اقتصادي

میزان جوجه ریزی در استان خراسان جنوبی در بالاترین حد است


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: اکنون در بحث جوجه ریزی در استان بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها به رکورد رسیده ایم و حدود 3 میلیون و 200 هزار قطعه جوجه در ماه تولید می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: اکنون در بحث جوجه ریزی در استان بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها به رکورد رسیده ایم و حدود 3 میلیون و 200 هزار قطعه جوجه در ماه تولید می شود.

  مهدی جعفری در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت بازار فعلی مرغ در استان، گفت: در حال حاضر مرغ به وفور در بازار استان موجود بوده و حتی به بیشترین میزان عملکرد هم رسیده ایم.

وی با بیان اینکه میزان تولید در هفته آینده به 240 تن در روز خواهد رسید، افزود: اکنون میزان تولید روزانه 130 تا 140 تن بوده و مصرف در داخل استان 50 تن است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه به مرحله ای رسیده ایم که با وجود ارسال مرغ به استان های همجوار باز هم با مازاد مواجهیم، تصریح کرد: حتی در یک هفته اخیر با توجه به افزایش مصرف هیات ها و همچنین نذورات مردمی باز هم کمبودی در این زمینه نداریم.

جعفری ادامه داد: هم اکنون عرضه مستقیم مرغ با قیمت 73 هزار تومان و در خرده فروشی با قیمت 80 هزار تومان انجام می شود که این قیمت در کشور بیش از 100 هزار تومان است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان جوجه ریزی در استان خراسان جنوبی در بالاترین حد است

میزان جوجه ریزی در استان خراسان جنوبی در بالاترین حد است