مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-22حوادث

امدادرسانی به 521 متاثر از آبگرفتگی در آزادشهر و رامیان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی به 521 متاثر از آبگرفتگی در شهرستان های آزادشهر و رامیان خبر داد و گفت: عملیات امدادرسانی در روستاهای قورچای و پاقلعه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قاسم غریب آبادی از امدادرسانی به 521 متأثر از آبگرفتگی در آزادشهر و رامیان خبر داد و اظهار کرد: به دنبال بارندگی های شدید عصر روز یکشنبه 29 مرداد و آبگرفتگی برخی از مناطق در شهرستان آزادشهر شامل محور خوش ییلاق، نوده خاندوز، قورچای و همچنین روستاهای پشمکی، سید کلاته، و روستای پاقلعهٔ رامیان، نیروهای هلال احمر به محل های مذکور اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در این حادثه 44 نیروی عملیاتی در قالب 11 تیم از هلال احمر آزادشهر، پایگاه خوش ییلاق، شش آب رامیان و ایمر گنبدکاووس با بکارگیری 12 خودروی امدادی به 121 خانوار با 512 سکنه امدادرسانی کردند.

وی خاطر نشان کرد: در روستای قورچای 91 خانوار شامل 364 نفر امدادرسانی و 50 خانه با بکارگیری 13 دستگاه کف کش و موتور پمپ آب از آب تخلیه شدند.

غریب آبادی ادامه داد: در محورهای خوش ییلاق و رامیان و روستاهای پشمکی و سید کلاته 20 خانوار شامل 108 نفر با رهاسازی خودروهای گرفتار در گل و لای امدادرسانی شدند، محور برای عبور و مرور تخلیه شد و متاثرین به محل امن انتقال داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 521 متاثر از آبگرفتگی در آزادشهر و رامیان

امدادرسانی به 521 متاثر از آبگرفتگی در آزادشهر و رامیان