مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-15سياسي

استفاده از سیستم های نوین تقسیم آب در مشکین شهر ضروری است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به برخی مشکلات در خصوص مدیریت آب در مشکین شهر، گفت: استفاده از سیستم های نوین تقسیم آب در خیاوچای برای تأمین آب مشکین شهر ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدکمال الدین میرجعفریان عصر امروز در شورای فنی استان اردبیل اظهار کرد: امور آب باید به وظیفه ذاتی خود در خصوص تأمین آب عمل کرده و با مدیریت منابع آب موجود در مشکین شهر، از بروز قطعی پیش گیری کند.

وی با بیان اینکه آب به میزان کافی در منطقه وجود دارد، افزود: باید با استفاده از سیستم های نوین و اجرای طرح های مختلف آبخیزداری از دورریز آب جلوگیری کرده و آب پایداری در مشکین شهر ایجاد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به برخی کم کار ی ها طی سال های گذشته در خصوص مدیریت آب و ایجاد منبع آب پایدار در استان، مشکل آب را جدی دانست و خواستار اقدام تخصصی مسؤولان مرتبط و به ویژه حوزه وزارت نیرو در این راستا شد.

میرجعفریان تصریح کرد: دغدغه آب شرب و غیرشرب در استان اردبیل جدی بوده و لازم است طرح جامع آب استان که کارشناسان و متخصصان امر تدوین کرده اند با حمایت ملی، اجرایی و عملی شود.

گفتنی است؛ در این نشست گزارشی از روند تامین آب شهرستان مشکین شهر توسط امور آب و همچنین تأمین آب اردبیل از سوی مدیران مربو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از سیستم های نوین تقسیم آب در مشکین شهر ضروری است

استفاده از سیستم های نوین تقسیم آب در مشکین شهر ضروری است