مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-04اقتصادي

کشاورزان قبل از برداشت برنج، به نماینده بیمه مراجعه کنند


صالح محمدی با اشاره به بارش باران در هفته اخیر و وقوع پدیده ورس یا خوابیدگی محصول برنج در شالیزارها، افزود: کشاورزانی که اقدام به بیمه محصولات کشاورزی خود کرده اند، - ایسنا/گیلان صالح محمدی با اشاره به بارش باران در هفته اخیر و وقوع پدیده ورس یا خوابیدگی محصول برنج در شالیزارها، افزود: کشاورزانی که اقدام به بیمه محصولات کشاورزی خود کرده اند، حتما قبل از برداشت با نماینده بیمه در شهرستان جهت بازدید از شالیزار هماهنگ کنند و سپس برداشت را انجام دهند.

صالح محمدی، با بیان اینکه برنامه ریزی های بخش کشاورزی و تلاش های شالیکاران به بار نشسته و به مرحله رسیدگی برنج در استان گیلان رسیده ایم، اظهار کرد: در حال حاضر 226 هزار هکتار از شالیزارهای استان معادل 95 درصد، وارد فاز خوشه دهی شده اند و خوشبختانه شاهد افزایش عملکرد کردیم.

وی با اشاره به بارش باران در هفته اخیر و وقوع پدیده ورس یا خوابیدگی محصول برنج در شالیزارها، افزود: کشاورزانی که اقدام به بیمه محصولات کشاورزی خود کرده اند، حتما قبل از برداشت با نماینده بیمه در شهرستان جهت بازدید از شالیزار هماهنگ کنند و سپس برداشت را انجام دهند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان در گفت وگوی خبری، 23 هزار هکتار از اراضی شالیزاری استان معادل 10 درصد را در مرحله رسیدگی و برداشت اعلام و اضافه کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان قبل از برداشت برنج، به نماینده بیمه مراجعه کنند

کشاورزان قبل از برداشت برنج، به نماینده بیمه مراجعه کنند