مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 10:562023-07-28سياسي

«بابا حسین» و «عمو عباس» درخانه فرزندان رحمت


خبرگزاری فارس_تبریز؛ کتایون حمیدی: سلام؛ من سینا هستم و اینجا هم خونه ماست، یعنی فرزندان رحمت! امروز صبح خیلی زود از یک خواب دلچسب بیدار شدم! بقیه هم عین من انگار دل تو دلشان نبود، برای یک میزبانی دو روزه! همه مان لبریز بودیم از یک حس ناب، مدام زیر لب می گفتیم یا حسین و یا عباس! آخر می دانید چند روزی است که برای این غم از جنس مهربانی آماده می شویم؛ قلبمان این روزها فقط می تپد در هوای بابا حسین و عمو عباس؛ اینها را از حاجو و بابا رامین یاد گرفته ایم.

  قصه خانه ای که 65 پسر دارد با یک بابا و یک حاجو و یک مامان فخری ما 65 برادر هستیم و هر کدام مان کنار اسم مان یک لقب هم داریم! مثلا لقب یکی مان دکتر، یکی کلانتر و یکی هم کدخداست؛ خانه مان در قشنگ ترین خیابان تبریز (آبرسان) است، یک خانه خیلی بزرگ! اسم بابامون رامین هست؛ یک حاجو و مامان فخری هم داریم که به عبارتی بابابزرگ و مامان بزرگ ما می شوند.

امروز از خبرنگار حاضر در برنامه قول گرفتم تا از زبان من همه چیز را روایت کند؛ یعنی راوی قصه من باشم و خبرنگار آن چیزی را که من دیده ام را برایتان بنویسد و فقط دیده های من را به جمله های قشنگ قشنگ تبدیل کند.

حاجو به ما همیشه میگه اشک ریختن برای امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) زینت چهره است؛ هر سال بعد از اینکه مراسم تاسوعا در خانه ما تموم می شود، حاجو می آید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بابا حسین» و «عمو عباس» درخانه فرزندان رحمت

«بابا حسین» و «عمو عباس» درخانه فرزندان رحمت