مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 14:202023-07-29سياسي

آریا عظیمی نژاد مجری برنامه محرمی شد/ تعزیه خونان در «مجلس واقعه»


مدیر شبکه نسیم از پخش برنامه ای تازه با عنوان «مجلس واقعه» در ماه صفر از این شبکه خبر داد که این روزها با اجرا و روایت گری آریا عظیمی نژاد در حال تولید است.

- مدیر شبکه نسیم از پخش برنامه ای تازه با عنوان مجلس واقعه در ماه صفر از این شبکه خبر داد که این روزها با اجرا و روایت گری آریا عظیمی نژاد در حال تولید است.

محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم در گفتگو با خبرنگار مهر درباره رویکردهای این شبکه در ایام محرم و اقبال نسبت به برنامه های جدید محرمی بیان کرد: برنامه از سرگذشت نتیجه سه تا چهار ماه بررسی اتاق فکر و هیات اندیشه ورز در شبکه بوده است.

تلاش این بود که برندی را برای مناسبت ها داشته باشیم چون در سال های گذشته در شبکه نسیم و در مناسبت های عزا برنامه خاصی نداشتیم و عمدتاً برنامه با حسین (ع) حرف بزن پخش می شد و آثار دیگری هم البته در کنارش به صورت تولیدی و تامینی روی آنتن می رفت.

وی درباره تولید این برنامه اضافه کرد: تلاش داشتیم برندی را به دیگر برندهای شبکه اضافه کنیم که تا آخر ماه صفر پخش می شود و بعد از آن هم یک ارزیابی خواهیم داشت تا تصمیم بگیریم این برنامه در دیگر ایام سال چگونه می تواند ادامه یابد.

خوشرو با اشاره به برنامه های ماه صفر نیز عنوان کرد: از سرگذشت و با حسین (ع) حرف بزن هر دو در ایام ماه صفر ادامه خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آریا عظیمی نژاد مجری برنامه محرمی شد/ تعزیه خونان در «مجلس واقعه»

آریا عظیمی نژاد مجری برنامه محرمی شد/ تعزیه خونان در «مجلس واقعه»