مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 16:572023-08-13اقتصادي

کاهش 18 درصدی آمار طلاق در قم


معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم با اشاره به کاهش 18 درصدی آمار طلاق در قم در سال 1401 نسبت به سال قبل، گفت: این استان بیشترین کاهش آمار طلاق در سطح کشور را از آن خود کرده است.

- ایسنا/قم معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم با اشاره به کاهش 18 درصدی آمار طلاق در قم در سال 1401 نسبت به سال قبل، گفت: این استان بیشترین کاهش آمار طلاق در سطح کشور را از آن خود کرده است.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، ابوالقاسم مقیمی امروز 22 مردادماه در جلسه شورای اجتماعی استان قم، بیان کرد: کاهش آمار طلاق با اقدامات فرهنگی و مشاوره ای و حمایت از خانواده ها انجام شده و طی دو سال اخیرا 18 درصد کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقیمی ادامه داد: استان قم بیشترین میزان کاهش طلاق را در سطح کشور به خود اختصاص داده که بخشی از آن به خاطر اقدامات مشترک فرهنگی بین نهادهای مختلف و دستگاه ها و فعالیت های مردمی بوده است.

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم با بیان اینکه شورای اجتماعی باید بصورت مستمر جلسات خود را تشکیل دهد، اظهار کرد: بازنگری طرح تحول اجتماعی از موارد بسیار مهمی است که برای بهبود آسیب های اجتماعی در استان قم باید دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 18 درصدی آمار طلاق در قم

کاهش 18 درصدی آمار طلاق در قم